U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 ... Sorry 

معذرت میخوام
I didn’t mean to make you cry
 
من نمیخوام (منظورم این نیست)که تو گریه کنی
Lonely, I feel so lonely
 
تنها من خیلی احساس تنهایی میکنم
But I need to say goodbye
 
اما مجبورم خداحافظی کنم
 
So many times I tried, I tried to tell you why
 
من خیلی وقت ها خسته ام خسته ام که از تو بپرسم چرا
Why I didn’t love you when I choose to lie
 
چرا دوست نداشتم زمانی که داششتم بهت دروغ میگفتم
Somebody else is there
 
یک نفر دیگه هم هست
Is watching you, watching you
 
داره نگاهت میکنه نگاهت میکنه
Running from your love, your love
 
داره از عشقت فرار میکنه از عشقت
If I have to live my life without you
 
اگر من بخواهم زندگی کنم تمام عمر بدون تو
 
I will tell you the truth
 
من به تو حقیقت رو گفتم
`Cause you maybe try to leave your life behind you
 
چون تو ممکنه امتحان کنی که زندگیتتو ترک کنی پشت سرت
And somebody else will come around you one day
 
و یک نفر دیگه بیاد کنارت یه روزی
You will go on but she will beg you to stay
 
تو میگذاری و میری امااون التماس میکنه که بمونی
Do you believe in me?
 
ایا منو باور داری
Please do!
لطفا داشته باش
Bye now …
 
خداحافظ همین حالا
I want to find my happiness
 
من میخوام خوشحالیم رو پیدا کنم
somehow I want to tell you
 
به طریقی میخوام به تو بگم
That I tried to do my best
اینو که من بهترین هارو انجام میدم
So many times I tried, I tried to tell you why
 
من خیلی وقت ها خسته ام خسته ام که از تو بپرسم چرا
 
Why I didn’t love you when I choose to lie
 
چرا دوست نداشتم زمانی که داششتم بهت دروغ میگفتم
Somebody else is there
 
یک نفر دیگه هم هست
Is watching you, watching you
 
داره نگاهت میکنه نگاهت میکنه
Running from your love, your love
داره از عشقت فرار میکنه از عشقت
If I have to live my life without you
 
اگر من بخواهم زندگی کنم تمام عمر بدون تو
I will tell you the truth
 
من به تو حقیقت رو گفتم
`Cause you maybe try to leave your life behind you
 
چون تو ممکنه امتحان کنی که زندگیتتو ترک کنی پشت سرت
And somebody else will come around you one day
 
و یک نفر دیگه بیاد کنارت یه روزی
You will go on but she will beg you to stay
 
تو میگذاری و میری امااون التماس میکنه که بمونی
Do you believe ïn me?
 
ایا منو باور داری
Please do!
 
لطفا داشته باش
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :